Murphy's law

Cijfer: 9

Geplaatst op: 16-04-2013

John

Door omstandigheden bleek het door mij bestelde dakraam niet op tijd geleverd te zijn; resultaat een telefoontje dat onze afspraak niet door kon gaan. Balen van mijn verlofdag, maar soms is er sprake van overmacht.. Boos worden in dit soort gevallen heeft geen zijn; AWV gevraagd wat er allemaal mogelijk was.. in gezamenlijkheid alle opties doorgesproken waarna men met Velux is gaan bellen. Kort daarna een telefoontje dat het bestelde raam versneld door Velux geleverd zou worden, en om te voorkomen dat ik weer een verlofdag op moest nemen een afspraak voor zaterdagochtend gemaakt.. en jawel.. if it can go wrong, it will go wrong.. door omstandigheden had Robert zich verslapen. In plaats van de afgesproken tijd was Robert samen met Mark 2,5 uur later dan gepland hier. Balen, maar vooral voor Robert die zich er ongemakkelijk bij voelde; ook nu heeft boos worden geen zin.. iedereen wil wel eens lekker uitslapen.. ;-P

Robert en Mark hebben hier in alle rust en in nauw overleg de exacte plaats bepaald van mijn nieuwe raam, alles supernetjes geplaatst, aangesloten (elektrisch raam en rolluik) en afgewerkt. Geen stress omdat het zaterdag wat later werd, maar gewoon kwalitatief hoogwaardig werk geleverd.

Kortom, een zeer tevreden klant van een bedrijf waar men kwaliteit levert en wil leveren. Wat ik, als zeer kritische klant, aan iedereen mee wil geven.. vooral bij AWV bestellen en laten plaatsen ! Bedankt!

« Terug naar overzicht

AVW Dakramenspecialist voor het vervangen van Velux dakramen of het nieuw laten plaatsen van VELUX dakramen.

Copyright AVW Dakramenspecialist 2024

Ontwerp: Realisatie: